Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan KERJA
Tajuk tender

Tawaran Tender Bagi Cadangan Menaiktaraf Unit Kecemasan Dan Traumatologi Di Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kelantan

Kod bidang
No. Jadual 81/2011
Harga Dokumen (RM) 950
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 27-07-2011 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan LPIPM/CIDB dan PKK dan UPKJ/PUKONSA
Penerangan

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL

Dokumen tender boleh diperolehi / dijual selepas taklimat/lawatan tapak di:

Kaunter Tender dan Sebut Harga
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.

 

Pada waktu-waktu pejabat seperti berikut :

ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG


SYARAT PENDAFTARAN

- PKK Kelas C, Kepala II, Sub-Kepala 2(a)

- Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) Gred G4

- PUKONSA Kelas B, Tajuk II, Tajuk Kecil 2(a)

- UPKJ Kelas B atau BX Kepala II, Sub-Kepala 2(a)

Tarif/Jenis Syarikat : TERBUKA

 

Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB

 

Tarikh : 6 Julai 2011 (Rabu)

Masa  : 3.00 petang

Tempat : Dewan Serbaguna,
              Kuarters Blok B, Hospital Raja Perempuan Zainab II

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di :

Kaunter Tender dan Sebut Harga
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos atas nama:

i) Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia bagi Kaunter Penjualan Tender di Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Putrajaya.

ii) Pengarah Kesihatan Negeri Sarawak bagi Kaunter Penjualan Tender di Jabatan Kesihatan Negeri Sarawak, Jalan Tun Abang Haji Openg, 93590 Kuching, Sarawak.

Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) DAN PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK)/PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA)/UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURU PERUNDING SARAWAK (UPKJ) BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN)  UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG