Jenis tender | TERBUKA |
---|---|
Kategori perolehan | KERJA |
Tajuk tender | Tawaran Tender Bagi Cadangan Menaiktaraf Unit Kecemasan Dan Traumatologi Di Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kelantan |
Kod bidang | |
No. Jadual | 81/2011 |
Harga Dokumen (RM) | 950 |
Tarikh Iklan | |
Tarikh Tutup | 27-07-2011 04:00:00 |
Kelayakan kontraktor | Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan LPIPM/CIDB dan PKK dan UPKJ/PUKONSA |
Penerangan | TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL Dokumen tender boleh diperolehi / dijual selepas taklimat/lawatan tapak di: Kaunter Tender dan Sebut Harga
Pada waktu-waktu pejabat seperti berikut : ISNIN - KHAMIS JUMAAT SYARAT PENDAFTARAN - PKK Kelas C, Kepala II, Sub-Kepala 2(a) - Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) Gred G4 - PUKONSA Kelas B, Tajuk II, Tajuk Kecil 2(a) - UPKJ Kelas B atau BX Kepala II, Sub-Kepala 2(a) Tarif/Jenis Syarikat : TERBUKA
Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB
Tarikh : 6 Julai 2011 (Rabu) Masa : 3.00 petang Tempat : Dewan Serbaguna,
Tempat serahan Dokumen Tender hanya di : Kaunter Tender dan Sebut Harga Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos atas nama: i) Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia bagi Kaunter Penjualan Tender di Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan Putrajaya. ii) Pengarah Kesihatan Negeri Sarawak bagi Kaunter Penjualan Tender di Jabatan Kesihatan Negeri Sarawak, Jalan Tun Abang Haji Openg, 93590 Kuching, Sarawak. Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) DAN PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK)/PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA)/UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURU PERUNDING SARAWAK (UPKJ) BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN. Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.
*Yang mana berkenaan
Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran | |
Lampiran |
Dokumen boleh diperolehi di:
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.
pada waktu pejabat seperti berikut:
ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG
JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG