Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan PERKHIDMATAN
Tajuk tender

Tawaran Tender Bagi Outsourcing Pengambilan Pegawai Sokongan Dan Profesional dan Sumber Manusia Kategori Lain Untuk Berkhidmat di Unit Klinikal Penyelidikan Malaysia, Pusat Penyelidikan Klini

Kod bidang 220501
No. Jadual 69/2011
Harga Dokumen (RM) 50
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 13-06-2011 08:39:00
Kelayakan kontraktor
Penerangan

DOKUMEN TENDER

Dokumen Tender boleh diperolehi bermula pada tarikh iklan di Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 PETANG

                                    -      2.00 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                   -      2.45 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

 

TARIKH & MASA TUTUP TENDER

 

Tawaran Tender ini ditutup pada 13 Jun 2011 (Isnin), jam 12.00 tengah hari.  Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:-

 

KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

62590 PUTRAJAYA. 

 

Tawaran yang lewat diterima tidak akan dipertimbangkan.

 

Bayaran bagi Dokumen Tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos/Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia.  Wang tunai/cek tidak diterima.  Bayaran ini tidak akan dikembalikan sama ada berjaya atau tidak.  KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER HANYA PERLU MEMBAWA NO. PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA ATAU SALINAN SIJIL PENDAFTARAN UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

 

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit: Sembilan Ribu dan Enam Ratus) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit: Satu Juta Dua Ratus Ribu) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG