Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan KERJA
Tajuk tender

Cadangan Membaikpulih Sistem Fasiliti Kejuruteraan Dan Peralatan-Peralatan Lain Berkaitan Di Hospital Orang Asli Gombak

Kod bidang
No. Jadual T/P & P 46/2012
Harga Dokumen (RM) 150
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 06-08-2012 04:00:00
Kelayakan kontraktor
Penerangan

Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM/CIDB) Dan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) ATAU Pusat Pendaftaran Kontraktor-Kontraktor Kerja, Bekalan dan Perkhidmatan Negeri Sabah (PUKONSA) ATAU Unit Pendaftaran Kontraktor Dan Juru Perunding Sarawak (UPKJ)


TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL  

Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :-

Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

Isnin – Khamis :

8.00 pg – 1.00 ptg

2.00 ptg – 4.00 ptg

Jumaat :

8.00 pg – 12.00 t/hari

2.45 – 4.00 ptg

 

SYARAT PENDAFTARAN

-  PKK Kelas D, Kepala III, Sub-Kepala 1a

Atau

 

- PUKONSA

 Kelas C,  Tajuk     III,                                                                                          

 Tajuk Kecil  1(a)

 

Atau

-UPKJ

 Kelas BX,  Kepala V,  Sub kepala 3

 

Dan

 -Lembaga   Pembangunan   Industri Pembinaan   Malaysia CIDB   Gred G4

 

Taraf /Jenis Syarikat : TERBUKA


TARIKH/TEMPAT/MASA TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK(Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB)

Tarikh   :  16 Julai  2012 (Isnin)

 Masa   :  10.00 pagi        

Tempat :  Bilik Mesyuarat  Di Hospital ‘Orang Asli’,   

               Gombak,  Selangor

TARIKH TENDER DITUTUP

6 Ogos 2012 (Isnin) pada jam 12.00 tengah hari.  Dokumen Tender yang lewat diterima tidak akan di pertimbangkan

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

 

            KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

            BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

            KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

            ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

            PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

            62590 PUTRAJAYA

 

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) DAN PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK)/PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA)/ UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURU PERUNDING SARAWAK (UPKJ) BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG