MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Kerosakan Talian Telefon Akibat "Server Down" Di Blok E7, E6 Dan E10 , KKM


Assalamualaikum & Salam 1Malaysia,


Tuan/ Puan,

KEROSAKAN TALIAN TELEFON AKIBAT "SERVER DOWN" DI BLOK E7, E6 DAN E10 ,  KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)

Perkara yang tersebut di atas adalah dirujuk.

2.    Dimaklumkan bahawa talian telefon (PABX) di Ibu Pejabat KKM iaitu Blok E6, E7 dan E10 mengalami gangguan yang disebabkan oleh "server down".   Sehubungan dengan itu, Pihak JKR bersama kontraktor penyelenggaraan KKM sedang dalam proses baikpulih sistem PABX tersebut. Harap pihak tuan puan mengambil maklum tentang perkara ini.

3.    Segala kesulitan berhubung perkara ini amatlah dikesali.Sekian.


BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN

Kementerian Kesihatan Malaysia
Aras 8, Blok E7, Kompleks E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62590 PUTRAJAYA

Tel      :  8883 3693/ 3686/ 3366
Faks   :  8890 4600
Email :  report.bangunan@moh.gov.my

  •  
  • Print
  • Email this page