Perkara |
: |
MAKLUM BALAS
|
Tajuk |
: |
KECEWA DENGAN PERKHIDMATAN KANTIN DI HOSPITAL TUANKU AMPUAN NAJIHAH, KUALA PILAH
|
Akhbar |
: |
HARIAN METRO
|
Tarikh Siaran |
: |
5 JUN 2012
|
Kategori |
: |
ADUAN SMS
|
Dikeluarkan Oleh |
: |
AMAL FARIZ BIN AWANG PENOLONG PENGARAH (PENGURUSAN) B.P: PENGARAH HOSPITAL TUANKU AMPUAN NAJIHAH KUALA PILAH, NEGERI SEMBILAN
|
Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas.
Dimaklumkan bahawa pihak pengurusan Hospital Tuanku Ampuan Najihah, Kuala Pilah (HTAN) mengambil berat berkenaan aduan yang diterima melalui ruangan MLapor Harian Metro m/s 21A bertarikh 06 Jun 2012 (Rabu).
Pihak pengurusan masih menjalankan siasatan berkenaan aduan tersebut dan maklum balas lanjut akan dimaklumkan kemudian. Diharap pihak pengadu (BRO2012 [ IMB88215 ]) dapat menghubungi Unit Perhubungan Awan HTAN di talian 06-4821519 (u.p: Pn. Suhaidiah Sulim) untuk maklumat lanjut.
Sehubungan dengan itu, sebarang aduan dan cadangan amatlah dihargai bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan di HTAN, Kuala Pilah.
Sekian.