Selamat Datang Ke Portal Rasmi Kementerian Kesihatan Malaysia

DataTerbuka

Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Publication
Pekeliling
OpenData
Hubungi Kami
 
 
     FAQSoalan Lazimhubungikami Hubungi Kamiaduan Aduan & Maklum Balaspetalaman Peta Laman
     
Bahasa Melayu | English | Lain-Lain Bahasa  
header_new__logo
Print
Tajuk Klinik Kesihatan Kepala Batas
Akhbar Harian Metro
Tarikh Siaran 23-06-2015
Kategori Aduan Akhbar
Dikeluarkan Oleh
Maklum Balas Tindakan yang telah diambil adalah seperti :- - Mencadangkan agar pegawai perubatan dan kesihatan yang menjaga unit pesakit luar KK kepala batas memperkasakan pengetahuan semua staf di kaunter pendaftaran utama supaya faham tentang keutamaan laluan pantas R lane dan dapat mengenalpasti kes yang perlu keutamaan tanpa perlu kes sendiri atau pengiring kes datang memberitahu staf di kaunter utama. - menyediakan papan jadual harian pegawai liason bertugas.