MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN BAHAGIAN SUMBER MANUSIA, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA TAHUN 2021

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera

YBhg. Datuk/ Dato’ / Dr./ Tuan/ Puan

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN BAHAGIAN SUMBER MANUSIA, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA TAHUN 2021

Dengan segala hormatnya saya diarah merujuk kepada perkara di atas.

2.         Untuk makluman YBhg. Datuk/ Dato’/ Dr./ Tuan/ Puan, Bahagian Sumber Manusia (BSM), Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan Tahun 2021 yang bertujuan untuk mendapatkan persepsi kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan terhadap tahap perkhidmatan yang diberikan oleh BSM, KKM dalam usaha untuk meningkatkan kualiti serta penambahbaikan cara kerja pada masa hadapan.

3.         Sehubungan ini, pihak YBhg. Datuk/ Dato’/ Dr./ Tuan/ Puan yang terlibat secara langsung dan pernah berurusan dengan BSM, KKM dijemput untuk menyertai soal selidik ini menerusi pautan atau QR Code berikut:

Pautan : https://forms.gle/qbdHj8w1LraMgXqM6

 

image

 

4.         Kerjasama dan perhatian pihak YBhg. Datuk/ Dato’/ Dr./ Tuan/ Puan dalam menjayakan perkara ini amatlah dihargai.

 

Bahagian Sumber Manusia

Kementerian Kesihatan Malaysia


Kemaskini pada 2021-04-07 11:56:54 daripada UKK Yuzafi

  •  
  • Print
  • Email this page