Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera
YBhg. Datuk/ Dato’ / Dr./ Tuan/ Puan
KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN BAHAGIAN SUMBER MANUSIA, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA TAHUN 2021
Dengan segala hormatnya saya diarah merujuk kepada perkara di atas.
2. Untuk makluman YBhg. Datuk/ Dato’/ Dr./ Tuan/ Puan, Bahagian Sumber Manusia (BSM), Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan Tahun 2021 yang bertujuan untuk mendapatkan persepsi kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan terhadap tahap perkhidmatan yang diberikan oleh BSM, KKM dalam usaha untuk meningkatkan kualiti serta penambahbaikan cara kerja pada masa hadapan.
3. Sehubungan ini, pihak YBhg. Datuk/ Dato’/ Dr./ Tuan/ Puan yang terlibat secara langsung dan pernah berurusan dengan BSM, KKM dijemput untuk menyertai soal selidik ini menerusi pautan atau QR Code berikut:
Pautan : https://forms.gle/qbdHj8w1LraMgXqM6
4. Kerjasama dan perhatian pihak YBhg. Datuk/ Dato’/ Dr./ Tuan/ Puan dalam menjayakan perkara ini amatlah dihargai.
Bahagian Sumber Manusia
Kementerian Kesihatan Malaysia
Kemaskini pada 2021-04-07 11:56:54 daripada UKK Yuzafi