Reset Setting Change contrast to brightChange contrast to originalChange contrast to darkChange font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
    T
    T
    T
    T
    T
    T

DataTerbuka

SearchFunction
SearchFunction
privacypolicy
feedbackform
pdpa
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Publication
Pekeliling
OpenData
Hubungi Kami
 
 

bm en

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN BAHAGIAN SUMBER MANUSIA, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA TAHUN 2021

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera

YBhg. Datuk/ Dato’ / Dr./ Tuan/ Puan

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN BAHAGIAN SUMBER MANUSIA, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA TAHUN 2021

Dengan segala hormatnya saya diarah merujuk kepada perkara di atas.

2.         Untuk makluman YBhg. Datuk/ Dato’/ Dr./ Tuan/ Puan, Bahagian Sumber Manusia (BSM), Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan Tahun 2021 yang bertujuan untuk mendapatkan persepsi kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan terhadap tahap perkhidmatan yang diberikan oleh BSM, KKM dalam usaha untuk meningkatkan kualiti serta penambahbaikan cara kerja pada masa hadapan.

3.         Sehubungan ini, pihak YBhg. Datuk/ Dato’/ Dr./ Tuan/ Puan yang terlibat secara langsung dan pernah berurusan dengan BSM, KKM dijemput untuk menyertai soal selidik ini menerusi pautan atau QR Code berikut:

Pautan : https://forms.gle/qbdHj8w1LraMgXqM6

 

 

4.         Kerjasama dan perhatian pihak YBhg. Datuk/ Dato’/ Dr./ Tuan/ Puan dalam menjayakan perkara ini amatlah dihargai.

 

Bahagian Sumber Manusia

Kementerian Kesihatan Malaysia


Kemaskini pada 2021-04-07 11:56:54 daripada UKK

  •  
  • Print
  • Email this page