MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Suara Anda

                                                                                                                                                        
SUARA ANDA memaparkan respon kepada cadangan dan pandangan pengguna terhadap perkhidmatan kesihatan secara umum di semua fasiliti KKM seluruh Malaysia. Cadangan dan pandangan ini disalurkan melalui 
Sistem Pemantauan Aduan Agensi Awam.  . Setiap cadangan yang telah diambil tindakan akan dipaparkan di ruangan ini. Terima kasih di atas sokongan anda.  

ARKIB 2014
 

Bil.

Respon ID

Maklum balas / Cadangan

Tindakan Yang telah diambil

1.

MOH.005145

Kekurangan kemudahan awam dan keadaan kafe kurang memuaskan di kafe aras 3 IKN. Lauk/makanan tidak mencukupi. Tiada kerusi menunggu. Tiada mesin ATM

Penambahan jumlah makanan dan mempelbagaikan juadah makanan yang disediakan telah dilaksanakan oleh pihak pengurusan kafeteria bertepatan dengan permingtaan yang tinggi dalam kalangan pengguna di IKN. Satu ruang tempat duduk bagi kemudahan pelawat telah diwujudkan dihadapan ruang legar kafeteria IKN. Pemantauan terhadap kebersihan kafeteria sering dilakukan.

2.

MOH.012646

I wish to bring to attention of Hospital Pulau Pinang, that one of the lift at multi storey car park has been out of order for nearly a month now.  I hope you can speed up repairs on second lift.

Surat daripada Pengarah Hospuital telah dikeluarkan kepada pengurus fasiliti, Faber Medi-Serve Sdn.Bhd Hospital Pulau Pinang agar membaiki lift berkenaan dengan kadar segera Sehubungan itu, pihak hospital akan mengambil tindakan segera bagi memastikan kerosakan tersebut dapat diperbaik dengan kadar segera.

 3.

MOH.013018

Tidak puas hati harga makana di kantin hospital. Nasi penuh, ikan selayang goring, sayur bendi, teh o ais limau. Semua RM9

Surat telah dikeluarkan kepada pengusaha kantin supaya sentiasa mengenakan harga yang berpatutuan kepada para pelanggan.

 

  •  
  • Print
  • Email this page