MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan PERKHIDMATAN
Tajuk tender

Tawaran Tender bagi Perkhidmatan Penyelenggaraan Dan Sokongan Operasi Bagi Perkakasan, Perisian, Peralatan Rangkaian Dan Sistem Aplikasi Pengurusan Projek Telekonsultasi, Kementerian Kesihatan Malaysia.

Kod bidang 210101, 210102, 210103, 210104, 210105, 210106, 210107, 210108
No. Jadual T/P & P 48/2012
Harga Dokumen (RM) 60
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 31-07-2012 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA di bawah Kod Bidang 210101, 210102, 210103, 210104, 210105, 210106, 210107 dan 210108
Penerangan

 

 

(A)         DOKUMEN TENDER

Dokumen Tender boleh diperolehi bermula pada tarikh iklan disiarkan di Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 PETANG

                                  -      2.00 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                 -      2.45 PETANG                   -           4.00 PETANG

 

(B)         TARIKH & MASA TUTUP TENDER

Tawaran Tender ini ditutup pada 31 Julai 2012 (Selasa),  jam 12.00 tengah hari.   Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

                         KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

                        BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

                        KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

                        ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

                        PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

                        62590 PUTRAJAYA

 

TAWARAN YANG LEWAT DITERIMA TIDAK AKAN DIPERTIMBANGKAN.

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order/Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. Bayaran ini tidak akan dikembalikan sama ada berjaya atau tidak. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER HANYA PERLU MEMBAWA NO. PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SERTA SALINAN SIJIL PENDAFTARAN (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG