Reset Setting Change contrast to brightChange contrast to originalChange contrast to darkChange font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

E-Survey

Polisi e-Penyertaan Kementerian Kesihatan Malaysia boleh dirujuk di sini

Berikut ialah seranta awam yang djalankan oleh pihak Kementerian Kesihatan Malaysia:

 

BIL SERANTA AWAM Tarikh Survey Status                  Keputusan
Tahun 2021
1.

Kajian Kepuasan Pelanggan Program Keselamatan Dan Kualiti Makanan, Kementerian Kesihatan Malaysia

Klik Di sini

Jan – Dis 2021 Aktif   
2.

Kajian Kepuasan Pelanggan Makmal Kesihatan Awam Kota Kinabalu

Klik Di sini

Jan – Nov 2021 Aktif   
3.

Assessment Of HPSR Capacity Development In Malaysia

8 30 April 2021 Ditutup   
4.

Kajian Kepuasan Pelanggan Bahagian Sumber Manusia, Kementerian Kesihatan Malaysia Tahun 2021

Klik Di sini

Jan – Dis 2021 Aktif   
5.

Kepatuhan Terhadap Sop Pencegahan Covid-19 Dalam Kalangan Rakyat Malaysia" (Compliance Towards Sop On Preventive Measures Of Covid-19 Among Malaysian Public)

Klik Di sini

  Aktif   
6.

Borang Kajian Kepuasan Pelanggan Bagi Perkhidmatan Yang Disediakan Di Ibu Pejabat Kementerian Kesihatan Malaysia (IPKKM) Bagi Tahun 2021

Klik Di sini

Sehingga 11 November 2021 Aktif   
7.

Kajian Status Kesihatan Mental Dalam Kalangan Petugas Kesihatan Semasa Pandemik COVID-19

12 Ogos 2021 sehingga 30 September 2021 Ditutup  
8.

Kajian Kepuasan Pelanggan Bagi Perkhidmatan Yang Disediakan Di IPKKM Bagi Tahun 2021

Klik Di sini

Sehingga 11 November 2021 Aktif   
Tahun 2020
1.

Kaji Selidik - " Vaksin Covid-19 Di Kalangan Rakyat Malaysia

(21 Januari  3 Februari 2021) Ditutup -
2.

Kajian Kepuasan Pelanggan Bagi Perkhidmatan Yang Disediakan Di Ibu Pejabat KKM (IPKKM) Bagi Penilaian Tahun 2020

(15 Januari  31 Disember 2020) Ditutup -
3.

Kajian Mengenai Covid-19 " Knowledge, Attitude And Practice (Kap) Of Social Media Users In Malaysia During Covid-19 Pandemic"

(23 24 April 2020) Ditutup -
4.

Kajian Kelaziman Dan Faktor Peramal Sindrom Lesu Upaya (Burnout) Di Kalangan Pekerja Kesihatan Malaysia Semasa Pandemik COVID-19

(04 Mei  20 Mei 2020) Ditutup -
Tahun 2019
1.

Kajian Kepuasan Pelanggan Bagi Perkhidmatan Yang Disediakan Di Ibu Pejabat KKM (IPKKM)Bagi Penilaian Suku Tahun Kedua 2019

(Oktober Disember 2019)  Ditutup            -
2.

Cadangan Pelaksanaan Kawalan Harga Ubat Di Bawah Akta 723 Untuk Meningkatkan Akses Kepada Ubat-Ubatan Di Malaysia

Tujuan konsultasi ini diadakan adalah untuk mendapatkan pandangan rakyat mengenai pelaksanaan kawalan harga ubat di Malaysia.
 
Oleh yang demikian, orang awam dijemput untuk memberi komen serta menjawab soal selidik berkenaan cadangan pelaksanaan kawalan harga ubat ini dengan mengakses link berikut:

 Julai 2019  Ditutup             -
3. Kajian Kepuasan Pelanggan Bagi Perkhidmatan Yang Disediakan Di Ibu Pejabat Kementerian Kesihatan Malaysia (IPKKM) Suku Tahun Pertama Mei-Julai 2019  Mei – Julai 2019 Ditutup             -
         
Tahun 2018
1. National Health And Morbidity Survey 2018: Elderly Health 2018 – 2019 Ditutup            -
2. Malaysian Burden of Disease and Injury Study 2015-2017 Mei 2018 Mei 2019 Ditutup            -
3. Case Control Study For Malnutrition Among Children under 5 years old in Putrajaya 2018-2019 Ditutup            -
4. Iodine deficiency disorders (IDD) still a challenge in Sarawak: an evaluation after ten years of universal salt iodisation 2018 Jun 2019 Ditutup            -
5. Pregnant Women in Sarawak are at Risk of Iodine Deficiency: Cross Sectional Study 2018 Jun 2019 Ditutup            -
         
Tahun 2017
1. The National Health And Morbidity Survey 2017-Adolescent Mental Health (Dass-21) 26/03/2017– 03/05/017  Ditutup  Hasil Kajian
2. The National Health And Morbidity Survey 2017-Adolescent Nutrition Survey 2017 2017  Ditutup  Hasil Kajian
3. National Health And Morbidity Survey 2017 - Adolescent Health Survey 2017  26/03/2017 dan 3/05/2017  Ditutup  Hasil Kajian
         
Tahun 2016
1. Malaysia User Satisfaction Evaluation (2016) 15/06/2016
08/12/2016
 Ditutup  Hasil Kajian
2. Kajian Keperluan Perkhidmatan Tanya Pakar  20/05/2016
 02/08/2016
 Ditutup  Hasil Kajian
3. National Health And Morbidity Survey 2016: Maternal And Child Health 2016  01/02/2016- 
 31/05/2016
 Ditutup   Hasil Kajian
  Volume I
  Volume II
         
Tahun 2015
1. National Health And Morbidity Survey 2015  01/03/2015
 31/05/2015
 Ditutup  Hasil Kajian:
 Volume I
 Volume II
 Volume III
 Volume IV
 Volume V
 Kenyataan Akhbar

 

 


  •  
  • Print
  • Email this page