MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan PERKHIDMATAN
Tajuk tender

Tawaran Tender Bagi Perkhidmatan Sokongan Hospital (PSH) Untuk Hospital Rehabilitasi Cheras (HRC) Merangkumi Kesemua Lima (5) Skop Perkhidmatan.

Kod bidang Rujuk Jadual dibawah
No. Jadual T/P & P 31/2013
Harga Dokumen (RM) 50
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 23-04-2013 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-Kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA
Penerangan

 

 

 

 

BUTIR-BUTIR TAWARAN

 

TARIKH/ MASA/TEMPAT

TAKLIMAT

(Kehadiran Taklimat adalah WAJIB)

 

KOD BIDANG

 

Tawaran Tender Bagi Perkhidmatan Sokongan Hospital (PSH) Untuk Hospital Rehabilitasi Cheras (HRC) Merangkumi Kesemua Lima (5) Skop Perkhidmatan Seperti Berikut:-

 

Tarikh    :  2 April 2013 

                 (Selasa)

Masa     :  10.00 pagi

Tempat  :  Auditorium

                 Hospital

                 Rehabilitasi Cheras,

                 Kuala Lumpur

 

 

 

 

 

 

 

 

 

i)    Penyelenggaraan Kejuruteraan Fasiliti / Facility Engineering Maintenance Services (FEMS)

 

 

220301, 220401, 220503;

 

ii)   Penyelenggaraan Kejuruteraan Biomedikal / Biomedical Engineering Maintenance Services (BEMS)

 

220601;

 

 

iii)  Pengurusan Sisa Klinikal / Clinical Waste Management Services (CWMS)

 

Mematuhi keperluan Jabatan Alam Sekitar dan Garispanduan Healthcare Waste Kementerian Kesihatan Malaysia;

 

iv) Pembersihan / Cleansing (CLS)

 

221001, 221002; dan

 

v)  Linen dan Dobi / Linen and Laundry Services (LLS)

 

 

222302

 

(A)         DOKUMEN TENDER

Dokumen Tender boleh diperolehi selepas taklimat (2 April 2013) di Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 PETANG

                                    -      2.00 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                      -      2.45 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

(B)         TARIKH & MASA TUTUP TENDER

Tawaran Tender ini ditutup pada 23 April 2013 (Selasa),  jam 12.00 tengah hari.   Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

 

                        KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

                        BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

                        KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

                        ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

                        PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

                        62590 PUTRAJAYA

 

TAWARAN YANG LEWAT TIDAK AKAN DITERIMA.   KEMENTERIAN INI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB DI ATAS SEBARANG KELEWATAN PENGHANTARAAN DOKUMEN TENDER MELALUI POS LAJU / COURIER.

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order/Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. Bayaran ini tidak akan dikembalikan sama ada berjaya atau tidak. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN  MEMBAWA SIJIL ASAL PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BESERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan hanya sekali bayaran (one-time payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan pada kadar sebanyak 0.8% dengan had maksimum RM9,600 bagi transaksi yang bernilai RM1.2 juta atau lebih;

 

Atau

 

Setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan beberapa kali pembayaran (multiple payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak 0.4% dengan had maksimum RM4,800 bagi pesanan bernilai RM1.2 juta atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG