MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan KERJA
Tajuk tender

Cadangan Membaikpulih Sistem Penyaman Udara, Sistem Pengaliran Udara Dan Perkara-Perkara Lain Berkaitan Bagi Membasmi Kulat di Bangunan Baru 3-6 Tingkat Di Hospital Tawau, Sabah

Kod bidang
No. Jadual 32/2012
Harga Dokumen (RM) 100
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 10-07-2012 04:00:00
Kelayakan kontraktor
Penerangan

Tender adalah dipelawa kepada Kontraktor-kontraktor  yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM/CIDB) Dan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK)/ Pusat Pendaftaran Kontraktor-Kontraktor Kerja, Bekalan dan Perkhidmatan Negeri Sabah (PUKONSA) 

 

 

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL  

Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :-

 

Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

Isnin – Khamis :

8.00 pg – 1.00 ptg

2.00 ptg – 4.00 ptg

Jumaat :

8.00 pg – 12.00 t/hari

2.45 – 4.00 ptg

 

SYARAT PENDAFTARAN

-   PKK Kelas C Kepala III Sub-Kepala 1 (a) DAN

-   Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) Gred G5

ATAU

-   PUKONSA Kelas B Tajuk III Tajuk Kecil 1 (a) 

 

Taraf/Jenis Syarikat :  TERBUKA

 

TARIKH/TEMPAT/ MASA TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK (Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB)


Tarikh      : 19 Jun 2011 (Selasa)

 Masa       : 10.00 pagi 

Tempat    : Bilik Mesyuarat, Hospital Tawau, Sabah

 

 

TARIKH TENDER DITUTUP 

 

Selasa, 10 Julai 2012 pada jam 12.00 tengah hari

Dokumen Tender yang lewat diterima tidak akan di pertimbangkan



Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

 

            KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

            BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

            KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

            ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

            PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

            62590 PUTRAJAYA

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order atas namaKetua Setiausaha, Kementerian Kesihatan MalaysiaWang tunai/cek tidak diterima.KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKANMEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) DAN PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK)/PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA)/BESERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG