MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Maklum Balas : Kecewa Dengan Perkhidmatan Kantin Di Hospital Tuanku Ampuan Najihah, Kuala Pilah

 

Perkara

 

:

 

MAKLUM BALAS

 

Tajuk  

:

KECEWA DENGAN PERKHIDMATAN KANTIN

DI HOSPITAL TUANKU AMPUAN NAJIHAH, KUALA PILAH

 

Akhbar

:

HARIAN METRO

 

Tarikh Siaran

:

5 JUN 2012

 

Kategori

:

ADUAN SMS

 

Dikeluarkan Oleh

:

AMAL FARIZ BIN AWANG 

PENOLONG PENGARAH (PENGURUSAN)                                           

B.P: PENGARAH

HOSPITAL TUANKU AMPUAN NAJIHAH

KUALA PILAH, NEGERI SEMBILAN 

 

  

 

Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas.

 

Dimaklumkan bahawa pihak pengurusan Hospital Tuanku Ampuan Najihah, Kuala Pilah (HTAN) mengambil berat berkenaan aduan yang diterima melalui ruangan MLapor Harian Metro m/s 21A bertarikh 06 Jun 2012 (Rabu).

 

Pihak pengurusan masih menjalankan siasatan berkenaan aduan tersebut dan maklum balas lanjut akan dimaklumkan kemudian. Diharap pihak pengadu (BRO2012 [ IMB88215 ]) dapat menghubungi Unit Perhubungan Awan HTAN di talian 06-4821519 (u.p: Pn. Suhaidiah Sulim) untuk maklumat lanjut. 

 

Sehubungan dengan itu, sebarang aduan dan cadangan amatlah dihargai bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan di HTAN, Kuala Pilah.

 

Sekian.

 


  •